Organizațiile care se adresează audiențelor educate și inteligente, ce pot influența, la rândul lor, audiențe din ce în ce mai largi în rețeaua lor socială, pot obține rezultate mai bune prin management-ul reputației. Cu asta se ocupă EM360 Consultancy în cadrul EM360 Group. Ne ajutăm clienții să își ajute audiențele să înțeleagă mai bine industria în care aceștia operează sau fenomene și contexte importante din piață.
Sunt întrebări de pornire, prin care ajungem să explorăm contextul complex al clienților noștri și să începem cu primul pas: strategia.
ne oferă o perspectivă largă, prin care reușim să includem fiecare stakeholder, factor de decizie sau de influență necesar în formularea unei strategii de comunicare solide.
cu toate serviciile conexe, necesare comunicării 360, care să atingă consumatorii în fiecare punct în care ei consumă media - digital sau offline.
Trăim în Era Conținutului și sub același acoperiș avem și EM360 Studio, motiv pentru care gândirea noastră în ce privește construirea brand-urilor este una content-first, nu advertising-first. O gândire de secol XXI, nu XX.
Faptul că avem un studio de conținut in-house, dotat cu echipamente de ultimă generație, operate de specialiști cu experiență solidă, ne oferă o poziție unică în piață. Acest avantaj ne permite să generăm conținut video, audio sau scris mai rapid și mai rentabil comparativ cu alte agenții din piață.